• Show this post
    Jeg er selv for "Publikums Favoritter". Men vil lige hører andre folks mening før jeg laver en MR af 'Publikums Favoritter 2'

• Show this post
    Jeg ville nok selv ty til den grammatisk korrekte "Publikumsfavoritter", sådan som det står på selve kassetten. Havde det stået klart og tydeligt på forsiden af J-card'et, ville jeg nok have trodset grammatikken og valgt denne, men når det nu står i to linjer, er det vist det, der sorterer under layoutmæssig frihed.
    Så er der ryggen, men jeg synes, den bærer præg af at være (dårligt) sammensat af elementerne fra forsiden.

• Show this post
    Hvilke releases taler I om? Jeg har ikke energi til selv at lede efter dem...

• Show this post
    peterdegn
    Jeg er selv for "Publikums Favoritter". Men vil lige hører andre folks mening før jeg laver en MR af 'Publikums Favoritter 2'

Hvad er det egentlig du vil sige? En MR? Og ingen links. Det er uforståelig sort snak.

IbLeo
    Hvilke releases taler I om? Jeg har ikke energi til selv at lede efter dem...

Ja det er en noget sparsom start på en tråd. Men det handler vist om:

Serien Various - Publikumsfavoritter 3 - som har "Publikums Favoritter" på cover og "Publikumsfavoritter" på kassettelabels

Serien Gustav Winckler - Publikums Favoritter 4 - som har "Publikums Favoritter" over det hele.

Konklusion: Om det er det ene eller det andet navn synes umiddelbart lige gyldigt. Der er pt. ingen grund til at ændre den oprindelige Publikumsfavoritter. Men profilen mangler noget logo og en forklaring af navnevarianten.
    OG det ser ud som om serien Publikums Favoritter bør slettes.

MEN... Kan Gustav Winckler - Publikums Favoritter 4 evt. tilhøre en anden serie (Publikums Favoritter) med enkeltartister (ikke forskellige "originale kunstnere" som på Publikumsfavoritter)? Hvis ja, så mangler vi IMO noget mere dokumentation for dette!

You must be logged in to post.